17/01-09

Kom förövrigt på att jag inte nämnt någonting alls om Lars Erikssons mysspelning i Karlskoga!

Luby, Emilia och jag roadtrip:ade stenhårt med Lubys farmor&sambo till den lilla hålan som inte ens kunde erbjuda en kopp kaffe efter att klockan slagit 16:00 en lördag. Det blev dock en lyckad dag, trots att stackaren som uppträdde hade influensa och kanske inte var helt på topp. Emilia och jag höll på att somna, rätt ovanlig känsla, men det var mysigt. Vi hade ett jävla strul med kameran också! Men till slut lyckades vi åtminstone få någorlunda skärpa, och även lite stämning i bilden.
Image and video hosting by TinyPic

NU ska jag samla kraft inför idrottslektionen! 4-real!

Kommentarer
Postat av: lubsan

åh lars:D

2009-02-05 @ 01:01:19
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0