Closer

Det blev ingen idrottslektion, gick upp, men kom snabbt på att jag hade fetaste håltimman tills nästa lektion. Och fyra timmar utan att ha något att göra är inte det roligaste, alls. Nästa vecka ska jag förbereda ordentligt med något att pyssla med under tiden, det kommer kännas bra att få gjort något vettigt.

Det var tacosoppa med bröd till idag. Som skulle följas upp med en screentryckslektion! Dock var läraren sjuk, så jag och Emilia väntade in mitt utvecklingssamtal som började 15:40. Väntan var ångestfylld, måste jag tillägga. Jag fick reda på hur min närvaro och frånvaro låg till nu i veckan, och det såg inte alls bra ut. Garanterat att studiemedel skulle rykas.

Tur att siffrorna inte stämde, och att jag får en ny chans på att bättra mig. Denna gången gäller det! Och efter denna veckans oro, blev det hela till en stor fet wake-up call. Motivationssnack satt även på listan och efteråt kändes det faktiskt bra.

Efteråt, då min kropp och mitt sinne äntligen kunde slappna av någorlunda, drog Emilia, Fäck och jag ett par kaffen på rådhuset. Och sedan spenderade jag och Emilia resten av kvällen hos henne med skratt och mat.

Hängde förövrigt med min nya iPod idag, hela dagen! Ett stort tack till Luby. Det har varit a total blast i skolan, jämfört med andra dagar, såna musiklösa dagar. Kanske kan det bero på bristen av lektioner just idag, men vi kör på musiken iallafall. Gött.

Nu ska jag käka en apelsin, och lyssna på Kings of Leon. Har du inte hört dem är du bög.

Image and video hosting by TinyPic
Snubbens stämmor är hur goa som helst, och melodierna etsar sig fast i huvudet på dem skönaste sätten. Tjarrå! 

Kommentarer
Postat av: luby

jag är nog lite bög. haha!



2009-02-06 @ 01:47:44
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0