Custom Concern

' Gotta go to work, gotta go to work, gotta have a job'

Idag har jag insett hur himla fattig jag verkligen är. I och med att jag har insett att jag är beroende av andras pengar, som jag ska få. Pappas julkappspengar, och min brors pengar till mig som jag skulle ha fått för över ett år sedan.

Fire & Ice kommer att bli hur värt som helst. 380:- för biljett, 300:- för resa både dit och hem med hyrbil och bensin osvosv. Jag hoppas verkligen att resan blir trevlig! Jag har 800 ifall allt går som det ska, synd bara att det inte blir något över att spendera i varken skivhörnan eller bland merchet. Det är väl sånt som får tas! Banden ska jag ju titta på i vilket fall, och såklart med Clarah vid min sida.

Iallafall: Joshua James cover på Modest Mouse' låt Custom Concern spelas på repeat. Videon ligger uppe på youtube och han har en helt perfekt mun. Hans läppar och hans tänder är seriöst så jävla sexiga att jag tror att jag smäller av. Att han sedan har sånt chillhår och sitter med en gitarr, och råkar ha världens finaste röst är ju inte ett helt minus heller.

Hannah kom förövrigt hit igår, efter att ha hon skjutit upp hennes besök sen i måndags. Nu är hon här i vilket fall! Och hon ser ut som en riktig säl när hon ligger med dubbelhaka i min säng och tittar på L-word. Det är såna här stunder man blir extra glad över att höra att människor tycker man är lika.

Imorgon ska jag och Emilia spendera kvällen i Lidköping hos Luby! Spelkväll tror jag. Rappakaljan och kameran skulle med iallafall. Lördagen drar vi till Karlskoga och kikar på Lars Eriksson. Hans låtar är sjukt sköna, och det ska bli mysigt att ta del av en annan del av det som står på scen. Jag ser ju bara annars skrik-och-skrönband som min pappa gärna refererar det som.

Nu är klockan över 00, och det är skolan imorgon. Ska väl försöka slita Hannah från sin lesbiska serie, så att jag kan sätta på en film och försöka sova. Jag har försovit mig nästan hela den här veckan känns det som, och det är inte alls bra med tanke på att jag fick en varning lite innan lovet om min frånvaro.

Med båda katterna bredvid mig och Joshua James genom laptophögtalarna drar jag mig tillbaka. Tjarrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0