Two sides to every story

Eftersom att jag har hoppat av både matte-b och psykologi-a blev det håltimmar och grejer idag enligt schemat, och då slutade det självklart med att jag låg kvar i sängen och sov bort dagen istället.

Nu i efterhand känns det så jävla slappt, och jag ångrar det faktiskt. Jag är nog bara ett par hårstrån från att studiebidraget och inackorderingsbidraget ska dras. Det hade varit förjävla surt, men tydligen är jag för lat och omotiverad att gå. Trots det att jag vet konsekvenserna. Skärpning!

Förövrigt sitter jag med sjukt dåligt samvete! Skulle ha mött upp med en snubbe idag, men jag orkade helt enkelt inte. Viljan var väl inte så stor heller, för den delen. Och det slutade med att jag fick smsa och säga att jag inte hann. Usch, oärlighet är inte min grej, och smset lät inte ens övertalande.

Men Göteborg blir det i vilket fall, om jag ska räkna med att komma iväg till Linköping under morgondagen. Ska möta upp med Clarah och Andy och sedan dra oss till hans ställe antar jag.

Nu ska jag packa massa skit som jag egentligen är för lat för, men ok, tjarrå!

Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Det är därför jag slutade skolan, orkade inte med den! :P



Kram

/LM

2009-01-22 @ 18:07:55
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0